Espero dut zuen gustokoa izatea!

2011/10/26

Zer egin hezkuntza-premia bereziak dituen haurren batekin topo egiterakoan?

Hezitzaileek hezkuntza premia bereziak dituen haurren batekin topo egiten dutenean, zenbait galdera sortzen zaizkie: alde batetik, haur horien arazo indibidualekin zerikusia duten galderak otutzen zaizkie eta, besterik, aurrerapena bultzatzeko baldintza egokienei buruzkoak ere.

·Zer arazo du?

·Nolakoak dira horrelako nahasteak dituzten haurrak?

·Zer-nolako garapena eta aurrerapenak ditu?

·Dituen ezaugarri bereziak kontuan hartuta, metodo pedagogikoak aldatu behar dira?

·Zein gauza dira haur horrentzat interesgarrienak eta ikasteko errezenak?

·Zer atsegin zaio edo zer egiten du erraz?

·Zer ihardueratan izaten du, bada, arrakasta?

·Nola lagundu diezaiokegu aurrera egiten eta oztopoak gainditzen?



Galdera hauei erantzun nahirik eta haurrak aparteko nortasuna eta bilakaera berezia dituzten gizakiak direla kontuan hartuta, haur-eskolan aurki daitezkeen elbarritasunen edo nahasteen ezaugarri berezien nondik-norakoak azaltzen azaltzen saiatuko gara. Jarraian ageri diren fitzek elbarritasun edo nahaste bakoitzaren ezaugarri orokorrak biltzen dituzte eskematikoki, gida gisa edo, bakoitzak eragindako hezkuntza-premiak eta hezkuntzako ziklo honetan azaldu ohi diren nahaste edo egoerak direla eta esku hartzeko jarraipideak ere jasota daudelarik bertan. Haur bakoitza berezia dela eta ikasteko modu bereziak dituela kontuan izanda, beraz, ondoren adieraziko ditugunak jarraipide guztiz orokorrak dira, ager daitezkeen premiei erantzuteko orientabide batzuk luzatzea da nire asmoa.

1 comentario:

  1. Buahhh! Mil esker Sandra, benetan! Horrelako informazioa baliagarria izaten da etorkizunari begira! Ez ezazu kendu inoiz blog hau, que nos va a venir de perlas!
    Jarraitu horrela!

    ResponderEliminar